Administrator hotel – persoana responsabilă pentru administrarea de zi cu zi a unui hotel, îndeplinind rolul de a asigura o ambianță plăcută în cadrul localului, de a organiza și de a planifica activitățile necesare de desfăşurat, de asemenea garantează selecția și disponibilitatea angajaților și a tuturor materialelor necesare pentru desfășurarea lucrului zilnic
Responsabilități:
- Planifică sarcinilor de lucru pentru asigurarea ordinii în cadrul hotelului ;
- Asigură un nivel înalt de satisfacție a clienților;
- Gestionează resurselor umane;
- Aprovizionează bunurile ți serviciile necesare pemtru buna desfășurare a activității hotelului;
- Supraveghează buna desfășurare a evenimentelor organizate în incinta hotelului;
- Rezolvă toate neînțelegerile, plângerile și nemulțumirile clienților, angajaților.
Cum devii: În Republica Moldova, în cadrul Academiei de Studii Economice din Moldova, Institutul de Stat de Relații Internaționale din Moldova și în alte instituţii universitare, facultatea Business și Administrarea Afacerilor, catedra Turism și Servicii Hoteliere oferă studenților posibilitatea de a acumula competențe în administrarea unei instituții, de a reuşi să coordoneze activităţile întregului personal, de a asigura o ambianță plăcută în cadrul hotelului. De asemenea, pentru a fi un bun administrator de hotel, este nevoie de flexibilitate, toleranță, capacitate de organizare și de structurare a activităților, competență de a rezolva probleme tehnice și practice și desigur abilitate de a lucra cu oamenii.
Alte profesii: